تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا
مرکز خرید سنترال فستیوال در سال 2009 افتتاح شده است که بزرگترین مرکز خرید شهر پاتایا می باشد و مساحتی بالغ بر 200000 متر مربع در 7 طبقه که شامل بیش از 370 فروشگاه های لوکس می شود . این مرکز خرید شیک به سبک مراکز خرید غرب طراحی و ساخته شده است که در بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است. مرکز خرید فستیوال پاتایا بزرگترین مرکز خرید ساحلی در آسیا است. این مرکز علاوه بر اینکه یک مقصد رویایی برای خرید و تفریح است، همچنین دارای منظره ای دیدنی از دریا می باشد. شما با شرکت در تور تایلند باید تا حدودی با شهر پاتایا و هتل های پاتایا اطلاعات داشته باشید و بدانید که مرکز خرید سنترال فستیوال دسترسی مستقیمی به هتل هیلتون پاتایا دارد، هتلی 5 ستاره و فوق العاده زیبا با بیش از 302 اتاق و سوئیت آماده پذیرایی از شما مهمانان تور پاتایا می باشند.
سنترال فستیوال پاتایا بهترین مکان برای کسانی که به دنبال خرید برخی از آخرین مدل ها هستند، می باشد. در این مرکز انواع مختلفی از مارک های موجود از برندهای جهانی را در خود جای داده است و کیفیت محصولات مرکز خرید سنترال فستیوال خیلی بیشتر از چیزی است که در دیگر بازارهای پاتایا یافت می شود. فراتر از مد و پوشاک، چندین فروشگاه دوربین، کامپیوتر و دیگر تکنولوژی الکترونیکی و یک نمایندگی رسمی اپل در طبقه سوم وجود دارد و در دو طبقه رستوران ها، کافی شاپ ها و فعالیت های تفریحی و سرگرمی مانند بازی های کامپیوتری، بولینگ وجود دار. کاملا واضح است که طراحان سنترال فستیوال، مرکز را به گونه ای برنامه ریزی شده طراحی کرده اند تا بازدیدکنندگان را با طیف گسترده ای از فروشگاه ها و برنامه های تفریحی ماندگار کنند و خاطرات شیرین و بیاد ماندنی برای آنها رقم بزنند.
در قسمت ورودی مرکز خرید سنترال فستیوال یک باغچه کوچک گرمسیری، از گیاهان سبز پر زرق و برق، آبشار و حوضچه قرار داده شده است که همه ی آنها به نمای شگفت انگیز مرکز خرید زیبایی و زینت بخشیده اند. این مکان به نوعی تبدیل به وعده گاه عاشقان شهر پاتایا شده است. در طبقه ی آخر مرکز خرید شما بزرگترین سینمای چند منظوره پاتایا را پیدا خواهید کرد که فیلم های جدید هالیوودی، آسیایی و فیلم های پرفروش به نمایش می گذارد و در کنار آن یک مرکز تفریحی وجود دارد که کارکنان آنجا در دو زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند.
هر گردشگری که از شهر پاتایا سفر می کند حداقل یک بار به مرکز برتر سنترال فستیوال بازدید می کند و جزء دیدنی های پاتایا می شناسند. این بازار روزانه از ساعت 11:00 تا 23:00 باز است، شلوغ ترین زمان های این مرکز از بعد از ظهر تا اوایل شب می باشد، هنگامی که خورشید غروب کرده و گرما خارج شده است.
آدرس: 333/99 Moo 9, Pattaya Beach Road, South Pattaya
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080


  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی