تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل رنسانس پاتایا
این هتل زیبا در منطقه ساحلی واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی برگ برای مهمانانش میباشد. هتل رنسانس در 14 کیلومتری از مرکز شهر پاتایا بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و گردشگرانی میباشد که به دنبال تفریح و آرامش هستند، میباشد زیرا می توانند با چند قدم پیاده روی به ساحل بروند و از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی مانند قایق سواری، آفتاب گیری بهره ببرند. هتل 5 ستاره رنسانس 15 کیلومتر تا ساحل جومتین و 19 کیلومتر تا سواحل کو لارن فاصله دارد.
هتل رنسانس فضایی بسیار لوکس و زیبا برای پذیرایی از شما بوده و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق ها و سوئیت هایی است که تمام آنها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل رنسانس پاتایا بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند. رستوران این هتل 5 ستاره دارای ظرفیت 609 نفر  برای صبحانه است، در حالی که غذاهای آسیایی و بین المللی، و همچنین غذاهای کبابی برای شام ارائه می دهند.  
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل رنسانس به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل رنسانس تا فرودگاه بین المللی یو- تاپائو حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین هتل های ساحلی شهر پاتایا هتل رنسانس است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد!
برای رزرو هتل رنسانس پاتایا و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.  02188851080


  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی