تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل وین لانگ پالاس بانکوک
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل وین لانگ پالاس بانکوک دارای اتاق های بسیار بزرگ و تمیزی بوده و دکوراسیون زیبای تایلندی را به چشمان شما هدیه میدهد و در هر یک از اتاق ها یک جعبه ایمنی و مینی بار قرار داده شده است.
امکانات مدرن اتاق ها از جمله کف پوش های چوبی، حمام های سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند اگر یک سفر کاری و تفریحی برنامه ریزی کرده اید، این هتل 3 ستاره انتخاب مناسبی خواهد بود زیرا این هتل در مرکز شهر است و دسترسی به بخش های مهم شهر را فراهم می کند. این هتل در یک منطقه تجاری واقع شده است و تنها 40 دقیقه یا همان 25 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل وین لانگ پالاس انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 3 کیلومتر به بازار شبانه سوان لوم بانکوک دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل وین لانگ پالاس بانکوک با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی