تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید رویال گاردن پاتایا  (Royal Garden Pattaya  )
رویال گاردن به مفهوم «مرکز تفریحی» در شهر پاتایا و در قسمت مرکزی این شهر واقع شده است. این مرکز خرید در 4 طبقه مجموعه ای از وسایل بازی و فعالیت های خانوادگی، کافی شاپ و رستوران ها و فروشگاه های برند بین المللی تشکیل شده است. مرکز خرید رویال گاردن پاتایا اولین مرکز خرید در این شهر بود که در سال 1993 تأسیس شد. هدف از تاسیس این مرکز فراهم آوردن امکانات برای مردم بومی و گردشگران تور تایلند میباشد . اگرچه تقریبا 20 سال از ساخت این پاساژ میگذرد اما ظاهر آن همچنان تمیز و مدرن باقی مانده است، این امر به این دلیل است که رویال گاردن در طول زمان به بهترین وجه توسعه و نگهداری شده است.

به هنگام ورود به مرکز خرید رویال گاردن در ورودی دوم شما یک هواپیمای بزرگ و قرمز رنگی را که در حال عبور بوده و نیمی از آن ناپدید شده است، میبینید، در اصل این هواپیما یک نشانه از این مرکز خرید شده است.
طیف گسترده ای از مغازه هایی که در تمام چهار طبقه ی رویال گاردن مشغول به فعالیت هستند به راحتی تمام نیازهای یک خانواده را برآورده میکند. در رویال گاردن برندهای جهانی مانند نایک، آدیداس، پوما، تیسوت، سواچ، سیتیزن و... یک یا چند شعبه دارند در حالیکه که در این مرکز خرید یک فروشگاه بزرگ به نام Super Sport   وجود دارد که مجموعه ای از کالاهای ورزشی و لباس های ساحلی با بهترین برندها در آنجا عرضه میشود و همچنین برند Swarovski خانم ها را با جواهرات به روز و زیبای خود سورپرایز میکند و با توجه به اینکه جواهرات این برند تنوع زیادی دارد انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. البته اگر شما در تور تایلند شرکت کرده اید و در شهر پاتایا مهمان هستید نگران خرید سوغاتی نباشید زیرا در این مرکز خرید اقلام زیادی وجود دارد که قیمت های مناسبی دارند، مانند دستمال سفره، کیف، لباس ، کوسن های دست دوزی شده و ظروف سفالی رنگی که میتوانند سوغات های خوبی باشند.
در این مرکز خرید سیستم تهویه هوا موجود بوده و در تمام فضای رویال گاردن هوای تازه و مطبوعی جریان دارد، و شما میتوانید در یک هوای شرجی و ساحلی به این مرکز خرید بروید و به دور از هوای نامناسب خریدتان را انجام دهید. در مرکز خرید رویال گاردن گرچه سینما وجود ندارد اما در طبقه ی دوم سینماهای چند بعدی فعال بوده و آماده پذیرایی از شما میباشد و همچنین یک شهر بازی بزرگ وجود دارد که با بهترین لوازم بازی و سرگرمی مجهز شده است و فضای مناسبی برای تفریح خانوادگی خواهد بود.
بعد از کلی گشت و گذار و خرید شما نیاز به استراحت و انرژی دارید، شما در طبقه ی اول تعدای زیادی از رستوران های لوکس را مبینید، البته حق انتخاب با خود شماست که به چه رستورانی مراجعه کنید اما در هر رستورانی که پا بگذارید با گزینه های غذایی زیادی از جمله غذاهای بین المللی و محلی رو به رو خواهید شد. به خاطر داشته باشید که مرکز خرید رویال گاردن روزانه از 11.00 صبح تا 11.00 بعد از ظهر باز میباشد و در ساعات دیگر تعطیل است.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               0218885108

 


 

  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی