تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰


مرکز خرید مایک پاتایا (Mike Shopping Mall )
مرکز خرید مایک یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید پوشاک در شهر پاتایا میباشد. اندازه این مرکز خرید نیز بزرگ بوده و در 5 طبقه ساخته شده است، این مرکز در نزدیکی ساحل و در میان فاصله ی بین پاتایای جنوبی و مرکزی واقع گردیده است. در حال حاضر این مرکز خرید برای جذب بیشتر مشتریان مجددا تغییراتی در ظاهر خود داده است. مرکز خرید مایک متعلق به گروه مایک میباشد، این شرکت در سال 1990 تاسیس شد. در ابتدا، این شرکت فقط تجارت طلا و جواهر در شهر پاتایا انجام میداد. در گذشته، مرکز خرید مایک  به عنوان یک بازار سطح متوسط دیده میشد زیرا فروشگاه های زیادی در بازار وجود نداشت . اما چندی نگذشت که پس از تغییر دکوراسیون در سال 2012، این مرکز تبدیل به یکی از شلوغ ترین بازارهای پاتایا شد. کسانی که اغلب به پاتایا می آیند متوجه می شوند که مرکز خرید مایک اغلب تبلیغات جدید خود را در مسیر عبور و مرو مشتریان قرار داده است تا روی فروش مایک تاثیر گذار باشد.
در بخش ورزشی مایک لباس های ورزشی همچون شنا، فوتبال، بسکتبال و تی شرت های چاپ شده فراوان یافت میشود. در واقع مرکز خرید مایک یکی از بزرگترین مجموعه های تی شرت مارک دار، پیراهن های پولو، مربیان ورزشی و هر طیف دیگری از لباس های ورزشی مورد علاقه شما در شهر پاتایا میباشد. شما میتوانید لباس های ورزشی مارک دار را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید . البته کپی های آنها هم وجود دارد بنابراین قبل خرید اول مطمئن شوید و اصل بودن آن را از فروشنده بپرسید.
در کنار برخی از این لباس های مارک دار، سوغاتی های زیادی پیدا میشود: تصاویر بودا، فیل ها حک شده و چراغ های رنگی و در کنار آنها همچنین یک بخش وجود دارد که صنایع دستی و تنقلات و خوردنی های محلی را می توان یافت.  گردشگران تور تایلند با توجه به قیمت های ارزان، از این پاساژ به مقدار بسیار زیادی خرید میکنند از دیگر مزایای خرید از این مرکز خرید، تهویه ی مطبوع و بسیار قدرتمند آن است که قطعا باعث می شود یک خرید لذت بخش را در هوای شرجی تایلند تجربه کنید.
در حالی که پوشاک از مهمترین اقلام موجود در مرکز خرید مایک پاتایا هستند، اما، طیف وسیعی از اقلام دیگر از جمله لوازم تکنولوژی، تجهیزات الکترونیکی، ابزار موسیقی و مبلمان خانگی وجود دارد. گالری ها و مغازه های این پاساژ شباهت بسیار زیادی به بزرگترین مرکز خرید بانکوک، MBK میباشد. به خاطر داشته باشید که در مراکز مانند مایک کاملا قیمت ها را مقایسه کنید و برای پیدا کردن قیمت بهتر و مناسب حوصله داشته باشید.، اما باید دانست که بیش از 20٪ شما نمیتوانید تخفیف بگیرید.
در طبقه ی آخر این مرکز خرید رستوران های تمیز و لوکسی وجود دارد که در شان مهمانان تور تایلند خواهد بود، گروه خدماتی این رستوران از شما با انواع غذاهای دریایی و تایلندی و سالاد مخصوص پذیرایی میکنند. مرکز خرید مایک در اواخر شب بسیار شلوغ میشود ، چون در آنجا یک فضای بازاری با صاحبان خوش برخورد حاکم میباشد. اما مراقب باشید وقتی محصولی با برند جهانی خرید میکنید تقلبی نباشد ولی این مرکز برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت در شهر پاتایا بهترین جا خواهد بود و میتوانید بهترین ها را خرید کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.           02188851080

 

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی