تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

سفر با فیل ها در سامویی
پارک سافاری در منطقه ی بوفوت ، شمال جزیره ی سامویی واقع شده است، این پارک فقط چند دقیقه دورتر از روستای فیشرمن میباشد. پارک سافاری یکی از بزرگترین و مشهور ترین پارک های شهر سامویی میباشد. اردوگاه فیل ها در پارک سافاری به وسعت 48000 متر مربع بوده و در کنار فیل ها میمون ها و کروکودیل ها هم زندگی میکنند که آنها هم در طول روز برنامه ها و نمایش های زیبایی را اجرا میکنند. این پارک در مجاورت با آبشار ناموآنگ است اما برای رفتن به آبشار به دلیل ارتفاعات نمیتوانید با وسیله ی حمل و نقل شخصی بروید از این رو میتوانید با جیپ های مخصوص پارک و یا فیل ها سفر کنید.
اگر در تور تایلند هستید و از ساحل خسته شده اید و اگر فیل ها را فقط در تلویزیون تماشا کرده اید، تور فیل سواری یک تجربه بی نظیر و غیرقابل پیش بینی است که برای شما فراهم میشود. تورهای طبیعت گردی در شهر سامویی از تفریحات بسیار جالبی است که بیشتر در میان خانواده ها رواج یافته است. تورهای پیاده روی و فیل گردی در ارتفاعات جنگل های سامویی یک تجربه ی منحصر به فرد برای شما خواهد بود. در هر یک از این تورها یک راهنمای آموزشی وجود دارد که برای هدایت و نظارت بر خطرات و اتفاقات ناگهانی تور حضور دارند.
این به این معنی است که بازدیدکنندگان تور تایلند می توانند به راحتی در محوطه ی جنگل بنشینند و استراحت کنند و از طبیعت بکر منطقه  لذت ببرند و همچنین در مسیر پیاده روی و فیل سواری تعدادی اقامتگاه های جاده ای میبینید که میتوانید ساعت ها به استراحت بپردازید. شما با شرکت در این تور ها بخش های بکر و دیده نشده ای از جزیره سامویی را کشف خواهید کرد که اغلب مسافران هرگز آنجا را ندیده اند. در میان آبشارها ، درختان نارگیل ، جنگل های دنج بارانی گرمسیری و پرواز خوش پرندگان هنگامی که یک فیل را می رانید و آنها را به راحتی در کنار جاده و مسیرهای پیچ و تاب جنگلی هدایت میکنید، زیباترین و هیجان انگیز ترین حس را تجربه خواهید کرد.
در پارک سافاری، سواری فیل ها 3 بار در روز انجام میشود، یک بار در صبح و دو بار در بعد از ظهر در دسترس است.  شما می توانید یکی از سانس های مناسب با زمان تان را و پیش به سوی فیل سواری. ناگفته نماند که در هر کدام از سانس های فیل سواری میتوانید مسیر انتخابی داشته باشید و از بعضی نقاطی که مد نظرتان است عبور کنید. در هر صورت شما در تورهای طبیعت گردی و فیل سواری فرصت های زیادی را برای عکاسی خواهید داشت و حتما ماندگار ترین و زیباترین عکس ها را خلق خواهید کرد. پیشنهاد میکنیم اگر مدت زمانی کوتاهی در شهر سامویی اقامت دارید ، یک روز از سفرتان را به این پارک اختصاص دهید و مطمئن باشید که روز به یادماندنی را در کنار خانواده سپری خواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 


  • ۹۶/۰۸/۰۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی