تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل هارد راک پاتایا
یکی از هتل های مجلل 4 ستاره شهر پاتایا میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل هارد راک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و با کمتر از یک و نیم ساعت رانندگی به شهر بانکوک میرسید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید با اقامت در این هتل در چند قدمی مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا باشید و به این مراکز خرید معروف رفته و لذت خرید را تجربه کنید.
با توجه به فاصله ی 84 کیلومتری فرودگاه سوارنابومی تا هتل هارد راک، مسئولین هتل برای رفاه حال مسافرین تور تایلند و مهمانان معلول خود، خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل هارد راک پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. همیشه در هتل هارد راک پاتایا چیزی برای تفریح و سرگرمی همه وجود دارد که روز خسته کننده ای را سپری نکنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس بگیرید.             

 


  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی