تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل شانگری لا بانکوک
یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل شانگری لا بانکوک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در کنار رودخانه ی چائو فرایا شهر واقع گردیده است و با مراکز خرید معروف بانکوک فاصله ی چندانی ندارد. مسافران تور تایلند برای رفتن و اقامت در هتل شانگری لا بانکوک میتوانند از سرویس رایگان ترانسفر استفاده کنند و از فرودگاه به هتل باید 40 دقیقه رانندگی کنند.
مهمانان هتل شانگری لا بانکوک میتوانند از بین 802 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای سرویس خواب و مبلمانی با بهترین کیفیت و از جنس ابریشم هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل شانگری لا تلویزیون ، یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز و لوازم بهداشتی جداگانه داشته که در طول اقامت میتوانید از آنها استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی بوده که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت آنها، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل شانگری لا بانکوک بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و پرستاران هتل کودکان شما را نگه داری میکنند و میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل شانگری لا بانکوک دارای 10 رستوران لوکس و مجلل میباشد و از ظروف شیک و به روز استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، عربی و به خصوص تایلندی تهیه و سرو میکنند و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار کنار استخر، لابی و اتاق ها و اطراف رستوران ها را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل شانگری لا بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل شانگری لا بانکوک دارای یک سالن کنفرانس بزرگ و مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در کل فضای هتل شانگری لا در دسترس میباشد.
باغ  هتل شانگری لا از فضاهای زیبا و آرام این هتل بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستان و خانواده به پیاده روی رفته  و یا به بازی و تفریح مشغول شوید و لحظات شادی را تجربه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی