تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل سامایا بورا سامویی
هتلی زیبا و 4 ستاره می باشد، برای رسیدن به هتل سامایا بورا سامویی از فرودگاه باید 8 کیلومتر مسیر را طی کرد.  محل هتل سامایا بورا سامویی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، و برای رفتن به ساحل کافیست 2 دقیقه پیاده روی انجام دهید.
مهمانان هتل سامایا بورا سامویی میتوانند از بین تمام اتاق هایی با معماری سنتی تایلندی، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل سامایا بورا سامویی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل سامایا بورا سامویی بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به استخر و ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی ، باشگاه بدنسازی و سونا بهره ببرید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل سامایا بورا سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیک تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ این هتل مکانی آرام و دلنشین برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل سامایا بورا سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار تعبیه شده است که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند.
هتل سامایا بورا سامویی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل سامایا بورا سامویی در دسترس میباشد.
هتل سامایا بورا سامویی دارای باغ و میز تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080


  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی