تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

هتل ورتی کالر سامویی
هتلی زیبا و 3 ستاره می باشد، موقعیت هتل ورتی کالر سامویی به گونه ای است که دسترسی راحتی به بزرگترین جاذبه های شهر را دارد.این هتل با ساحل فاصله ی بسیار کمی دارد و با 6 دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید. برای رسیدن به هتل ورتی کالر سامویی از فرودگاه باید  15 دقیقه رانندگی کرد.  
مهمانان هتل ورتی کالر سامویی میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل ورتی کالر یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های هتل ورتی کالر سامویی بالکن های رنگی دارد که از نام هتل نشات گرفته است، میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و طبیعت حیاط لذت ببرید.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3 ستاره اتاق بازی مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل ورتی کالر سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل هم مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل ورتی کالر سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار وجود دارد که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند.
البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل ورتی کالر سامویی در دسترس میباشد.
هتل ورتی کالر سامویی دارای باغ و زمین گلف بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080

  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی