تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

هتل آماتا پوکت

هتل آماتا پوکت
هتلی زیبا و 3 ستاره که در اطراف ساحل می باشد . این هتل در فاصله ی 40 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است.  محل هتل آماتا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد.
مهمانان هتل آماتا پوکت میتوانند از بین همه ی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل آماتا پوکت یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی اسن که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های هتل آماتا پوکت همه دارای بالکن بوده که رو به استخر می باشد. این هتل دارای  یک استخر در فضای حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3  ستاره استخر کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل آماتا پوکت دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیک تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . هتل آماتا پوکت  به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل آماتا پوکت میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل آماتا پوکت در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080

  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی