تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰
 

هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک
هتلی زیبا و 4 ستاره این که در مرکز شهر قرار دارد. هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک نزدیک به حمل و نقل مترو ، مراکز خرید و محل های تفریحی است.  جاذبه های محبوب مانند  MBK، سیام پاراژون و میدان سیام همه در فاصله ی کمتری از هتل قرار دارند. محل هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد.
مهمانان هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک میتوانند از بین تمامی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام دارای سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و همچنین دارای سیستم تهویه هوا بوده تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از ابزار مورد  نیاز است که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل تعبیه شده است و رو به ساحل بوده که میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات باشگاه بدنسازی بهره ببرید.
هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است که زییایی اش به اشتهای شما می افزاید. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و ضروری شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل ، باجه های صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان هتل و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچکدام از مهمانان ارا اذیت نکند ، تعبیه شده است.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل سیام ات سیام دیزاین بانکوک در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080


تایلند

هتل های بانکوک         

هتل های پاتایا          

هتل های سامویی

هتل های پوکت

  • ۹۶/۰۵/۱۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی