تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

تور پوکت

راهنمای سفر به پوکت

  • ۰
  • ۰

هتل تارا پاتونگ پوکت
هتلی  4 ستاره و بسیار زیباست که در جزیره پوکت تایلند بنا شده و همه ساله میزبان بسیاری از مسافرینی است که قصد سفری نسبتا ارزان در تایلند را دارند.
هتل تارا پاتونگ پوکت تنها5 دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد و این مزیتی بزرگ به شمار میاید. هتل تارا پاتونگ پوکت از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل دارای 113 اتاق است که هرکدام با دکوراسیونی جذاب آماده پذیرایی از شما هستند.
رستوران هتل تارا پاتونگ مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از انواع غذاهای لذیذ تایلندی و بین المللی است.
از امکانات این هتل میتوانیم به 2 استخر در فضای باز، یک سالن ورزشی و 2 رستوران اشاره کرد.
 مرکز خرید جانگ سایکلون و تفریحات  شبانه  در بانگلارود نیز همگی تنها  10 دقیقه تا هتل فاصله دارند. مرکز شهر پوکت نیز در فاصله ی 25 دقیقه ای با ماشین قرار گرفته است.اتاق ها همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، چشم انداز منحصر به فرد رو به باغ یا استخر، تلویزیون ال سی دی با دسترسی به کانال های ماهواره ای، سیستم صوتی تصویری و یخچال کوچک می باشد.
هنوز برای اقامت در این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل تارا پاتونگ پوکت هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل تارا پاتونگ پوکت با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل تارا پاتونگ پوکت/ آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی